Jeśli chodzi o kwestie związane z zakupem różnych wersji gry, dodatków DLC, brakujących / nieważnych / powielonych kodów itp., Chcielibyśmy, abyś poinformował nas:


- Z którego sklepu i kraju kupiłeś oryginalną grę (i czy jest to wersja cyfrowa czy dyskowa)?


- Do którego regionu przypisane jest konto Twojej platformy (gdzie mieszkasz)?



Dodatkowo, w przypadku problemów związanych z kodami aktywacyjnymi gry, wyślij nam zeskanowany dowód zakupu wraz z kartą na której znajduje się kod, przygotowaną zgodnie z następującą procedurą:

 

1) Proszę o przesłanie na adres e-mail pomocy technicznej - pomoc@techland.pl, zeskanowanego* dowodu zakupu oraz instrukcji z numerem seryjnym na której proszę napisać (długopisem, pisakiem) swój adres email.


2) Będzie to podstawą do weryfikacji numeru seryjnego, oraz w przypadku potwierdzenia problemu wydania nowego.



*Można oczywiście również zrobić zdjęcie aparatem cyfrowym.



Umożliwi to nam prawidłowe rozpoznanie problemu i skuteczną pomoc.